De mooie website maakte me enthousiast over de shetlanders van de Fam vd Valk en dus maakte ik een afspraak voor een bezichtiging van de pony's. William heeft een rondleiding gegeven over het dierenpark en dacht goed mee over wat ik zocht qua pony. Het zag er allemaal prachtig uit, echt práchtige pony's en indrukwekkende parkachtige tuinen eromheen. De pony die ik uiteindelijk kocht heeft een heel goed exterieur maar zeker ook een super karakter! Opgevoed, vriendelijk, een top shetlander! Dank jullie wel!