Eind september zijn we (mijn collega's en aanhang) uitgenodigd en kregen we een rondleiding met als afsluiting een lekker diner. Wauw, wauw wauw, wat ziet alles er top uit, zo mooi aangelegd en onderhouden. Ik heb genoten van het rondkijken bij alle pony's en overige dieren, we werden zo gastvrij ontvangen en William gaf een ontzettend leuke rondleiding met mooie verhalen erbij. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Ondanks de Corona regels heb we een ontzettend gezellige dag gehad!!