Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De drie musketiers schreef op 2 januari 2021
Alweer even geleden werden wij uitgenodigd om bij jullie ons personeelsuitje te doen; een uitnodiging die wij met beide handen aangrepen. Door de vele lovende verhalen waren wij natuurlijk ook heel benieuwd naar jullie stal; zoek naar de pony's als de andere dieren en de gebouwen. Alles is natuurlijk al gezegd in andere berichten in dit gastenboek, dat sluiten we ons helemaal bij aan. Maar wat ons ook opviel waren de overeenkomsten tussen jullie stal en ons als medewerkers van het stamboekkantoor. Jullie pony's zijn namelijk net als wij collega's! Hoe we dat bedoelen? Nou, soms moet je ons wat uit elkaar houden, zoals jullie doen met de zwarte en de vospony's. Er is er altijd wel eentje die even de baas wil spelen, maar toch zijn de verhoudingen onderling verder prima. Soms moet er wel één de kudde verlaten om plaats te maken voor een ander. De werkomgeving is heerlijk, net als bij ons in Steenderen. De verzorging bij jullie is echt perfect voor mekaar; wij zouden willen dat onze kapsels altijd zo verzorgd worden als die van de Valk-pony's, want die waren piekfijn in orde! Ook gaan jullie pony's (net als wij) duidelijk geregeld naar de manicure. Voorzien van een fijn natje (!!) en droogje zijn ze zeer tevreden, voor ons ook zeer herkenbaar 😇. Maar ze zijn natuurlijk vooral net zo lief en betrouwbaar als wij.... Lucas en William, bedankt voor de uitnodiging, introductie, prachtige rondleiding en de heerlijke afsluiting. We hebben genoten!
Even geduld...

error: Content is protected !!