Mijn dochter en ik zijn een paar dagen op stal Valkenhof geweest om mee te lopen en te helpen. Onze dochter 'Isis' is echt dol op Shetlanders en dit was voor haar een droom die uitkwam. We werden zo leuk ontvangen door William en hij legde ons van alles uit. We kregen een rondleiding en ik was echt onder de indruk hoe alles zo goed verzorgd was /is.
We hebben samen met Ginger die daar ook werkt de pony's verzorgd. Het was een onvergetelijke ervaring! super leuk-dankjewel, Bellatrix